Olmak ya da olmamak:)

Dün gece eve dönünce ne okusam diye kitaplarımı karıştırdım. Başucumda duranlardan bir tanesi de, geçen sene Galata'daki ofisine gittiğimde tanıştığım, acayip sempatik, egodan arınmış, tipik kız arkadaş modeli bir insan olan Bahar Korçan'ın imzaladığı, kırmızı kumaş kaplı, içinde eskizlerinin, yazılarının bulunduğu kitap. İlk aldığımda her bir yerini incelemiştim. Çünkü şablonsuz. Her sayfası farklı tasarlanmış, insanda merak uyandırıyor.

Bir sayfaya şunları karalamış mesela:


Oldum olası

Olası şeyleri

Olması gerekenleri

Zorunlu "Ol" hallerini

Olmak fiilini berbat edenleri

Hele olası sevgileri

Hiç sevmedim.

Zorunlu olmalar

Olabilecek aşkları

Yaşanacak anları

"Ol" halinden

"Zor" haline dönüştürür.

Onun için;

Zorunlu hallerden geçip

Öz "Ol" halinle

Sev beni_


Ne kadar güzel anlatmış... Ne bir eksik, ne bir fazla. Hissettiğim kadar. Olmasını istediğim gibi...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)