IKEA Evimizin Herşeyi:))

Sonunda başardım! Yaklaşık bir yıldır gerçekleştirmeye çalıştığım projem başarıyla ve eksiksiz olarak tamamlandı. Odam IKEAlandı:) Artık kırmızı-beyaz bir yatak odam var. Geçen hafta salı günü iş çıkışı-ki bir toplantı neticesinde ancak 20:00'de çıkabildim ajanstan-sıkıştırılmış 1,5 saat içinde IKEA'da hızlandırılmış bir alışveri sonrasında kendime yeni bir dünya yarattım. Bu ulvi alışverişte Aslı, Ekin, Müge ve Yiğit dörtlüsü beni yalnız bırakmadı, teşekkürü borç bilirim:) Fakat gördüm ki asıl zor olan alışverişi yapmak değil mevcut eşyalardan kurtulmakmış, kabus gibiydi!!! Ne kadar çok şey attım, bir sürü ıvır-zıvır. Sanki 1000 yıldır yaşıyorum, nasıl bu kadar çok eşyam olmuş! Bunun şu hatırası var, şunun bu hatırası var diye diye her çekmecenin, her dolabın tüm boşlukları itina ile doldurulmuş. Attım, attım rahatladım, attıkça hafifledim sanki. Pişman değilim, şiddetle tavsiye ederim! Sonra da yerlerine yenilerini koydum. Canım dolabım, kitaplığım, kıpkırmızı yatağım, yangın dolabı misali kırmızı konsolum, beyaz çerçevelerim... Artık kırmızı kurdele ile açılış yapma zamanı geldi, bakalım ilk misafirlerim kim olacak:)

Yorumlar

  1. 1. ikea'ya seninle geldim çünkü o benim de evimin herşeyi, baş tacı, göz bebeği,
    2. İkea'ya seninle geldim çünküyolun sonunda dondurma var,
    3. kırmızı kurdele benden. kahvesi, ikramı, kokteyli, açılış konuşması senden.
    4. ay lav yu kis yu mis yu si yu bay.

    YanıtlaSil
  2. biriciğim,hayırlı olsun,mutlulukla kullan birtanem,love 'ya

    YanıtlaSil
  3. Kırmızı ve beyaz milliyetçi renklerle donattığın ama bir o kadar da isveç ruhu kattığın yeni odan hayırlı uğurlu olsun Sedacım. ;)
    Bu arada katkılar kısmında beni unuttuğun için birazda kırılmadım değil hani :(

    Blog girişimini de ayrıca kutluyorum. Yeni yazılarını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle çok haklısın, seni ve Serhanı nasıl da yazmamışım:( Oysa ki herşey o kırmızı dolapla başladı, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)