Tesadüf değiliz...

Ne düşünüyorum biliyor musun?
Sen dünyanın bir ucuna gitsen ve ben hep burada kalsam.
Ya da sen hep olduğun yerde kalsan ama ben bambaşka denizlere yelken açsam...
Başımıza olmadık işler gelse ya da hayat olduğunca rutininde devam etse...
Bizde değişen hiçbir şey olmayacak.
Bunu çok uzun zaman önce fark ettim.
Bence sen de fark ettin.
Biz birbirimizin hayatlarının içinden geçip gitmeyeceğiz.
Uzak ya da yakın bazen ama hep birbirimizin civarında olacağız.
Ve ben bir süredir yaptığım gibi senin her halini ayrı ayrı sevmenin tadını çıkarmaya devam edeceğim. Temiz kalbim ve berrak aklımla. Etrafımdaki bir çok sevgisiz, içi boş insana inat...

Yeni yıl ikimize de iyi gelsin olur mu, n'olur çok çok iyi gelsin...







Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)