Med Cezir

Aklıma hep ayrılık cümleleri geliyor. Ne yazsam altından ayrılık çıkıyor. Fark etmeden oluyor. Bakıyorum bir paragraf olmuş. Bir paragraf "Ayrılık"! Yok artık! Hemen siliyorum. Kalkıyorum masadan. Bir su içip geliyorum mesela. Açıyorum penceremi önümde uzanan ağaçlara bakıyorum. Bir şarkı dinliyorum sonra, ikimizin sevdiklerinden. Söylüyorum da aynı zamanda. Kendi sesimle aklımdan geçenleri susturmayı deniyorum. Hiç biri işe yaramazsa bir fotoğrafına bakıyorum. O zaman kaçıp gidiyor korkak ayrılık cümleleri. Rahatlıyorum. Cansız bir bakışınla sakinleşiyorum. Cansız bir bakışınla... Oysa ki aynen şarkıdaki gibi bir kıyı meyhanesinde eskimek istiyor canım seninle. Baka baka eskimek gözlerine.... Kah gülerken, kah ağlarken, belki de kapatarak gözerimi tam da sen beni öperken...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)