Her okuduğuna inanma!




Yaklaşık yedi senedir reklam sektöründeyim. Hasbel kader bir şeyler öğrendim. Bu bloğu ise mesleki bir paylaşım platformu olarak düşünmedim hiç. Burası benim olabildiği ölçülerde, belirli çizgilerin dışına çıkmadan duygu ve düşüncelerimi yazdığım kilitsiz defterim oldu. Ama işte bizim iş yaparken "Daha çok okunsun abi, daha çok dikkat çeksin, patlatsın yani mevzuyu" şeklinde kafa patlatarak aradığımız başlıklardan biri geldi benim postumun başına kondu farkında olmadan. Böylece reklamın gücü sonunda benim duygusal dünyama da sıçradı.

2010 yılının Kasım ayından beri yazıyorum. Hiç bir postum son yazdığım kadar okunmamıştı. Dedikoducu milletiz vesselam. Başlığın gücü sayın okuyucu. Başlıkları genelde yazının içinden çıkarıyorum, ya da ana fikri başlık haline getiriyorum. Bu sefer de öyle oldu. Bilgisayarın başına oturduğum zaman ne yazacağımı planlamış olurum ve her seferinde tamamen onun dışında bir şey yazar kalkarım. Bu postta da konu döndü dolaştı kendi kendime geldi. Bugünlerde kendimle ilgili yaptığım gözlemler sonucunda tespit ettiğim değişimi yazarak bitirdim yazıyı. Son olarak da başlığı düşünmeye başladım. Ve inanın bana hiç bir strateji gütmeden-yani derdim daha fazla okunsun değildi- "Yeni biri" başlığını yazıp yayınladım postu.

Ve işte sonuç, 110 kere tıklanmış postum. Başlık yazımı sattırmıştı. Ey okuyucu, nerelerdeydin bugüne kadar? Neler neler anlattım da bu kadar rağbet etmedin ama konu magazine dayanınca tıkır tıkır tıkladın:) Daha bir gün önce görüştüğüm, hayatımı noktasına virgülüne, aldığım nefese kadar bilen, kız kardeşim diye nitelendirdiğim canım arkadaşım bile beni "Anlat neler oluyor, kim kızım bu?" diye aradı. Hey Allahım. Dedim ki: Okudun mu yazının devamını? Tabi ki okumadan aramıştı beni, başlık kendisini o kadar heyecanlandırmıştı ki gerisini okuyacak kadar sabredememişti beni aramak için:)

Yine de mutluyum, tıklayan eller dert görmesin, eliniz alıştıysa eğer bundan sonrakilerde de aynı performansı rica edeceğim. Çok okunduğunu bilmek çok güzel bir duyguymuş.

Hürmetler:)

Yorumlar

  1. sen yaz biz okuruz bebeğim.EE bu arada bi de facebookta kuzey patlatınca ortalık toz duman oldu tabiii...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)