Sen söyle be Sezen abla:)



Dinlerken çok eğlendim:) Duymayanınız varsa, duysun dinlesin dedim:)

Sözlerini anlamadan o şarkıları dinlerdim, Fransız filmlerini sevmez onun için izlerdim, Konforsuz pansiyonları yanında sevdim, Reçele peyniri karıştırmayı ondan öğrendim


Mezarıma bile gelmesin çok çektirdi o bana, Nasıl da safmışım, inanmışım be abla, Gözlerime bakıp da aşkından ağlarken, Bunu bana nasıl yapar söyle be abla


Abla abla aşkların pili bitmiş, Abla abla mantık iyi işmiş, Abla abla sen hep haklısın ya, Abla abla paydos valla


Anladım ben bu işi bir türlü çözemedim, Baktım dinledim demlendim değişmedim, Konforsuz aşkları kim bilir niye seçtim, Kalple mantığı karıştırmayı niye bilemedim


Mezarıma bile gelmesin çok çektirdi o bana, İçimde çalıyor bir kırık alaturka, Ben kaderime yanarken sen söyle Sezen Abla, Duramasın o kalpsizin oğlu sarı odalarda!!!

http://listen.grooveshark.com/#/search?q=ayse%20%C3%B6zyilmazel

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)