Kıyamıyorum Unutmaya

Ben seni unuturdum. Yapabilirdim.
Ama anlamıyorsun değil mi?
Ben seni unutmaya kıyamıyorum.
Hissettiklerimizi unutmaya,
Yazdıklarımızı,
Ağladıklarımı,
Belki de ağladıklarını,
Tuttuğumuz gece nöbetlerini,
Hayallerimizi,
Birbirimize anlattığımız yaralarımızı,
Birbirimizde açtığımız yaralarımızı,
Geçmişimizi…
Unutmaya kıyamıyorum.

Gözlerinin ardındaki kimsenin görmediği o yaşlı ifadeyi,
Satırlarının arasındaki yaşanmış binlerce hayal kırıklığını...
Unutmaya kıyamıyorum.

Yüzünü ellerimin arasına alsam.
Sana bunları tekrar tekrar anlatsam.
Hiç anlamaz gibi bakarken gözlerime aslında sen hepsini anlasan.

Anlıyor musun?
Anlıyorsundur.
Anlamasan unuturdum!

Ve biliyorum
Bir şey olmaz bize
Anlaşılmaz biçimde bu kadar birbirine ait olmuşken
Bir şey olmaz bize….


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yas

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için