Canım nadidem

Hayatımızın yarısından fazlası birlikte geçti ama şöyle bir baktım da bu yıllara yetecek kadar fotoğrafımız olmamış. Buna dikkat edelim, bundan sonra daha çok olsun, ben unutursam sen hatırlat olur mu?

Göz yaşlarını erken yaşta döküp bitirdin sen, o göz yaşlarıyla büyüttün kendini. Erken yaşında kocaman kadın oldun. Koca kadın oldun da o deli kızı yine de yanından ayırmadın, içinden söküp atmadın. O deli kız yalnız kalmasın diye yanına iki kız daha kattın. Kalbinde, bedeninde ne varsa bu kez de onlarla paylaştın. Çünkü sen ancak paylaşarak çoğalırdın. Seninle ilgili her hikayeden her zaman gururla bahsettim çünkü sen tanıdığım en güçlü kadınlardandın ve her zaman da öyle kalacaksın. Şen kahkahan ve içinden dışına taşan renklerinle her zaman kıymetli ve biricik kalacaksın. Ailenin kıymetlisi, bizim kız kardeşimiz, kızlarının manyak annesi, Çetin'in sevgilisi ama en önemlisi hiçbir şartta kendine ihanet etmemiş nadirlerden olacaksın.

Sağlıkla kal, uzun uzun yanımda, ömrümde kal, kendini kaybetme, hep böyle kal.

Seni seviyorum...



Yorumlar

  1. Ba-yıl-dım usta kalemini yine konuşurmuşsun arkadaşım yine yaz bana da yaz ki bileyim ben kimim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)