Love & Marriage

Yaş:39
Cinsiyet: Erkek
Medeni durum: 5 Yıllık evli (öncesi de var)
Evlilik hakkındaki yorumu: Evlenirsen adam değilsin, sakın!

Yaş: 39
Cinsiyet: Kadın
Medeni durum: 15 yıllık evli
Evlilik hakkındaki yorumu: Şimdi bir bahanem ve imkanım olsun, hemen kendi hayatımı yaşamaya başlarım.

Yaş: 31
Cinsiyet: Kadın
Medeni durum: 2 yıllık evli
Evlilik hakkındaki yorumu: Evililik düşündüğüm gibi bir şey değilmiş, gerek yokmuş yani!

Yaş: 36
Cinsiyet: Kadın
Medeni durum: 5 yıllık evli
Evlilik hakkındaki yorumu: Evlenicem diye yırttım kendimi, hiç gerek yokmuş, sakın, hayatını yaşıyorsun, devam et!

Yaş: 32
Cinsiyet: Kadın
Medeni durum: 4 yıllık evli
Evlilik hakkındaki yorumu: Hiç bana göre değilmiş, hiç evlenmesem de olurmuş!

Yukarıda örneklediğim evlilik deneklerinin (benden önce denedikleri için öyle diyorum, kötü bir şey demek istemiyorum yoksa!) hepsi de B+, A kategorisine girebilecek, biri hariç üniversite mezunu, işi güçü olan ve de dikkat "mutlu evlilik"leri olan insanlar. Hiçbirinin evliliğinde karı-koca arasında keskin çizgiler, sevgisizlik yani evliliği bitirmeye yetecek ya da pişmanlık duymalarına yol açabilecek nedenler yok. Elbette ki hepsinin evliliklerinin içerisinde çok çok olumlu durumlar, bir insanla birlikte yürümenin verdiği güven duygusu, uzak kalınınca duyulan özlem duyguları da var. Yine de yorumlar böyle.

Enteresan bir manzara. Bilirkişi değilim, bir yorum yapamıyorum. "Olacaksa aşk evliliği olsun" diyenlerdenim. Yani hala pembe panjurlu eve inanasım var.

Herkese iyi haftalar...




Yorumlar

  1. Aşk evliliğinin kralını yaptım,çok aşıktım ki bunu en iyi sen bilirsin.Ve sonuç kadın ve erkek ne aynı pencereden bakabilir,ne ortak noktada buluşabilir ne de beraber yaşlanabilir.Olursa da sadece başka şans verilmediği içindir.Benim aşka inancım kalmadı hiç...One life live it.derim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)