Yanlış: Boş laf.

Herkesin kendi doğruları var. Benim de. Herkesin kendine ait kararları var. Benim de. Öğrendim ben artık. Kimseyi değiştirmeyeceksin. Herkes neyse o, ne kadarsa o kadar. Ben de. Bugün yanlış dediğim yarın doğruysa, bu da benim. "Olmaz" dediğimi oldurtuyorsam bir zaman sonra, o da ben. Prensiplerimle yaşayıp hep güvende olmaktansa şeytana uyup mutlu olmayı seçen de ben. Hepsi de benim. Hepsi benim aklım. Hepsi benim kalbim. Hepsi de benim kararım. Hepsi de değerlendirildikleri zaman ve olaylar içerisinde doğrular. Yanlış diye bir şey yok. Bir kere anlayınca bunun böyle olduğunu hayat çok daha kolay. Yersiz endişelerden, kuruntulardan uzak. Huzurlu... Ben bu yolu seçtim. Tavsiye ederim.

Hepinizin hafta sonu huzurlu ve sevinçli geçsin. En başta da benimki.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)