Rakı şişesinde balık olsam:)

Uzun zamandır diyetisyen kontrolünde dengeli beslendiğim için (vücut dengelerim yerine geldi, ruhsal açıdan tamamen karışmış durumdayım:)) çok sevdiğim içki sofralarında eski dostum Yeni Rakı'dan uzak düşmüş bulunuyorum. Bloğu Yeni Yıl yazısı yazmak için açtığım anda sağolsun Yüksek Sadakat "Haydi Gel İçelim" diye başlayınca yazının dümeni tamamen başka tarafa döndü:)
Akşam üzeri "ay hadi bir drink alalım" diye başlayıp, "akşam rakının yanına ne yakıştıralım şekerim" şeklinde devam eden sohbetler artık bana çok uzak:) Güldüğüme bakmayın, burnumda tütüyor! Diyetisyenimiz "Yılbaşı gecesi içeceksiniz" deyince Egemen'den -diyetisyene birlikte gittiğim arkadaşım- şöyle bir yorum geldi: "Sınırsız yerli içki di mi?" Yere yapıştırdı beni:))) Gelen cevap "Tabii ki diil". Henüz açıklama yapılmadı ama Dünyaya Yeni'den bakacağım geceyi heyecanla bekliyorum:)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Huysuz Şirin olmak mı?

Özlediğim için

Davul bile dengi dengine (mi?)