20 Mayıs 2016 Cuma

Teşekkürler...

Çok uzun zamandır yazıyorum ben. Yazmayı öğrendiğim günden beri.
Bir müddettir de burada yazıyorum. Bazen kendimi kısıtlanmış hissetmekle birlikte yine de aklımdan geçenleri sizlerle paylaşmak hoşuma gidiyor. Sizler de okuyorsunuz. Siz okudukça ben mutlu oluyorum.
Çok sıkı takip etmiyorum aslında, hangi post kaç tık almış falan, çok ilgilenmiyorum ama istatistiklerde görüyorum ki yazdıklarım dünyanın çeşitli ülkelerinden takip ediliyor. Rusya başta olmak üzere, ABD, Almanya, Fransa, Birleşik Krallık, Hollanda, Ukrayna, Belçika, Portekiz, Çin... Bu şahane bir şey. Bu ülkelerin çoğunda da tanıdık bildik kimsem yok ama blog bir şekilde ulaşmış adreslere.
Bu durum elbette merakımı cezbediyor:) Beni kimler okuyor? Kaç yaşındalar, ne iş yaparlar, kadınlar mı yoksa erkek mi... Hepinizi tek tek tanımanın bir yolu olsaydı keşke.
Merakımı yazıya dökerken aynı zamanda teşekkürlerimi de iletmek istiyorum sizlere. Sizler de beni merak ediyor olmalısınız ki bunca zamandır bırakmadıniz peşimi. İyi ki bırakmadınız. Bundan sonrada bırakmayın... ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder